Φωτό :

Όθωνος κ' Αμαλίας, Πάτρα 1950

"Πρώτα σε αγνοούν, κατόπιν σε κοροϊδεύουν, ύστερα σε πολεμούν, μετά κερδίζεις",Mahatma Gandhi

"Πρώτα σε αγνοούν, κατόπιν σε κοροϊδεύουν, ύστερα σε πολεμούν, μετά κερδίζεις", Mahatma Gandhi

Κυριακή, 11 Αυγούστου 2013

Αναβάθμιση της Δικτυακής Πύλης του Δήμου από την Αντιδημαρχία Διοίκησης



Συνέντευξη Τύπου του Αντιδημάρχου Διοίκησης Χαράλαμπου Στανίτσα

Η δικτυακή πύλη του Δήμου Πατρέων   αποτελεί το κύριο μέσο ενημέρωσης των πολιτών και επισκεπτών για  τις δραστηριότητες στην πόλη, για  τον τρόπο και τις διαδικασίες διεκπεραίωσης των αιτημάτων  τους, καθώς και για την προβολή σημαντικών γεγονότων και εκδηλώσεων που λαμβάνουν χώρα στην Πάτρα. Επιπλέον, ως κυβερνητική Πύλη πρέπει και οφείλει να προσφέρει ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των πολιτών και των τοπικών επιχειρήσεων, υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Δημοκρατίας όπως διαβουλεύσεις για σημαντικά ζητήματα της πόλης και σημαντικά έργα, πρόσβαση στις αποφάσεις των συλλογικών οργάνων, ισότιμη πρόσβαση σε διαγωνισμούς και προκηρύξεις.
Σήμερα, παρουσιάζουμε  την Αναβάθμιση της λειτουργίας της Πύλης  του Δήμου, www.e-patras.gr, η οποία συνοδεύεται από τη συνολική αλλαγή του τρόπου δόμησης και παρουσίασης των πληροφοριών, από ένα ισχυρότερο σύστημα εσωτερικής διαχείρισης περιεχομένου για τους χρήστες του Δήμου και από τη βελτιωμένη συνολική απόδοση και ευχρηστία της όλης υποδομής, αλλά και των παρερχομένων υπηρεσιών προς τον πολίτη.
Επιπλέον, καλύπτονται σύγχρονες  απαιτήσεις των χρηστών, όπως οι διασυνδέσεις με τα Κοινωνικά δίκτυα, η συμβατότητα  της Πύλης με φορητές συσκευές και κινητά τηλέφωνα που έχουν  πλέον ιδιαίτερα αυξημένη χρήση, έχουν συμπεριληφθεί οι αλλαγές στο Δήμο λόγω του προγράμματος Καλλικράτης τόσο σε επίπεδο γεωγραφικής διεύρυνσης όσο και σε επίπεδο αρμοδιοτήτων και παρέχονται αυξημένες δυνατότητες διασύνδεσης με άλλα πληροφοριακά συστήματα που αναπτύσσονται παράλληλα, με στόχο να αποδοθούν νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες στους πολίτες.
Τα επόμενα βήματα είναι η  επαναλειτουργία των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των  Ηλεκτρονικών πληρωμών και της παροχής  Πιστοποιητικών από το σπίτι (με κατάλληλη  χρήση ψηφιακών υπογραφών), η λειτουργία ενός συστήματος λήψης και εσωτερικής διαχείρισης των αιτημάτων και καταγγελιών των πολιτών μέσω του διαδικτύου ή φορητών συσκευών, η ενεργοποίηση διασυνδέσεων με πλατφόρμες όπως η Κυβερνητική Πύλη Ερμής ή άλλα συστήματα που αναπτύσσει ο Δήμος, η Ελεύθερη διάθεση περιεχομένου  η οποία προβλέπεται από το πρόσφατο θεσμικό πλαίσιο κ.α.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις πρώτες ημέρες που βρίσκεται  σε πιλοτική λειτουργία η Πύλη έχει υποδεχθεί  περίπου 6.000 μοναδικούς επισκέπτες, ενώ το 40% των επισκεπτών αυτών έχουν πραγματοποιήσει επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Από τους επισκέπτες της Πύλης ένα σημαντικό επίσης ποσοστό της τάξης του 20 % την έχουν επισκεφτεί  από φορητές συσκευές, αναδεικνύοντας την σπουδαιότητα κάλυψης αυτής της ανάγκης.
Η αναβάθμιση της Πύλης πραγματοποιήθηκε χωρίς το παραμικρό κόστος, στα πλαίσια της σύμβασης συντήρησης που έχει υπογράψει ο Δήμος με την εταιρία SingularLogic, για την υποδομή που διαθέτει και έχει χρηματοδοτηθεί στο παρελθόν από πόρους του 3ου ΚΠΣ.
Η σύμβαση συντήρησης έχει προκύψει έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία, και η αναβάθμιση της πύλης και των πρόσθετων λειτουργιών πραγματοποιήθηκε χωρίς καμία πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση για το Δήμο.
Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενό της διαδικτυακής πύλης έχουμε δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ενημέρωση του δημότη για θέματα της καθημερινότητάς του, με συνεχή ροή ενημερωτικού υλικού, αλλά και στην ενημέρωσή του επισκέπτη τη πόλης με αναλυτικές πληροφορίες για τα αξιοθέατα, τις υπηρεσίες κ.α.
Παράλληλα, έχουμε δώσει έμφαση στην ενημέρωση για τις κοινωνικές δομές και τις δράσεις που αφορούν τους οικονομικά αδύναμους συμπολίτες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: