Φωτό :

Όθωνος κ' Αμαλίας, Πάτρα 1950

"Πρώτα σε αγνοούν, κατόπιν σε κοροϊδεύουν, ύστερα σε πολεμούν, μετά κερδίζεις",Mahatma Gandhi

"Πρώτα σε αγνοούν, κατόπιν σε κοροϊδεύουν, ύστερα σε πολεμούν, μετά κερδίζεις", Mahatma Gandhi

Κυριακή, 5 Μαΐου 2013

Το 2017 η νεά σιδηροδρομική γραμμή στην Πάτρα



Mε τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλο και τον Διευθυντή Έργων της ΕΡΓΟΣΕ Θανάση Καπένη συναντήθηκε σήμερα το πρωί στην Αθήνα ο Δήμαρχος της Πάτρας Γιάννης Δημαράς. Στη συνάντηση στην οποία συμμετείχαν  ο Αντιδήμαρχος Έργων, Πολεοδομικού και  Κυκλοφορικού Σχεδιασμού Βασίλης Λοτσάρης  και ο ειδικός συνεργάτης  του Δημάρχου Δημήτρης Σαρδελιάνος, έγινε αναλυτική ενημέρωση για την εξέλιξη της πορείας του έργου της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από Κιάτο έως Πάτρα και παρουσιάστηκαν  στον Δήμαρχο και τους συνεργάτες του  οι εν εξελίξει εργολαβίες και τα χρονοδιαγράμματα του έργου.
Υπήρξε απόλυτη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών σε ό,τι αφορά την αναγκαιότητα επέκτασης της γραμμής έως το νέο λιμάνι της Πάτρας, ενώ σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, ο κ. Σπηλιόπουλος ενημέρωσε τον κ. Δημαρά ότι έως  το 2015 η γραμμή θα έχει  ολοκληρωθεί μέχρι το Διακοπτό, το 2016 προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Αίγιο και έως το 2017 θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι την  Αγυιά  καθώς συμφωνήθηκε ότι η προβλεπόμενη εργολαβία από τον Ψαθόπυργο έως το Ρίο θα συμπεριλάβει και το τμήμα από το Ρίο έως την οδό Αγίου Κωνσταντίνου στη Αγυιά, (δεδομένου ότι το συγκεκριμένο τμήμα είναι ώριμο και μπορεί να δημοπρατηθεί) καθώς και το σταθμό του Ρίου που θα γίνει στο Ακταίο  και τις ενδιάμεσες στάσεις.  
Τέλος συμφωνήθηκε ότι θα πρέπει να υπάρξει συντονισμός ώστε στα πλαίσια της προετοιμασίας της νέας προγραμματικής περιόδου να εξασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες πιστώσεις προκειμένου να εφαρμοστεί υπογειοποίηση της γραμμής από την οδό Αγίου Κωνσταντίνου στην Αγυιά έως το νέο λιμάνι της Πάτρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: