Χαράλαμπος Γερ. Στανίτσας

"Πρώτα σε αγνοούν, κατόπιν σε κοροϊδεύουν, ύστερα σε πολεμούν, μετά κερδίζεις",Mahatma Gandhi

"Πρώτα σε αγνοούν, κατόπιν σε κοροϊδεύουν, ύστερα σε πολεμούν, μετά κερδίζεις", Mahatma Gandhi

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Ο μύθος του χταποδιού!!!


Διάβασα ένα εξαιρετικό μύθο του πάντοτε επίκαιρου Φώτη Κόντογλου και μ'εβαλε σε σκέψεις. Ίσως η αντίδρασή μας πρέπει να γίνεται αισθητή σιγά- σιγά, πριν να είναι πολύ αργά. Ίσως λέω. 
Διαβάστε τον και εσείς και προβληματιστείτε. Αξίζει !

Φώτης Κόντογλου
 
Κάθεται ἡ χταπόδα μὲ τὸ χταποδάκι στὸν πάτο τῆς θάλασσας. Ὅπου, μὲ τὴν ἀπόχη πιάνουνε τὸ χταποδάκι, καὶ τ᾿ ἀνεβάζουνε ἀπάνω. Τὸ μικρὸ φωνάζει στὴ μάνα του:
- «Μὲ πιάσανε, μάνα!».
Ἐκείνη τ᾿ ἀποκρίνεται: «Μὴ φοβᾶσαι, παιδί μου!».
Τὸ χταποδάκι φωνάζει πάλι: Μὲ βγάλανε ἀπὸ τὸ νερό, μάνα!
- «Μὴ φοβᾶσαι, παιδί μου!»
- «Μὲ σγουρίζουνε, μάνα!»
 - «Μὴ φοβᾶσαι, παιδί μου!»
- «Μὲ κόβουνε μὲ τὸ μαχαίρι!»
- «Μὴ φοβᾶσαι!»
 - «Μὲ βράζουνε στὸ τσουκάλι!»
 - «Μὴ φοβᾶσαι!»
 - «Μὲ τρῶνε, μὲ μασᾶνε!»
- «Μὴ φοβᾶσαι, παιδί μου!»
- «Μὲ καταπίνουνε!»
- «Μὴ φοβᾶσαι!»
 - «Πίνουνε κρασί, μάνα!»
- «Ἄχ! Σ᾿ ἔχασα, παιδί μου!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: